Regulamin Salonu

1. Umówienie się na wizytę oznacza automatyczną akceptację poniższego regulaminu.

2. Na wizytę należy umówić się z wyprzedzeniem.

3. W przypadku niemożności stawienia się na wizytę, Klientka informuje o tym jak najszybciej (sms-m lub poprzez Messenger) najpóźniej na 24 h przed zaplanowaną wizytą . Dwukrotne nie odwołanie wizyty skutkuje skreśleniem z listy Klientek.

4. W przypadku spóźnienia Klientki na wizytę wykonuję tyle aplikacji rzęs ile zdążę, nie obniża to ceny aplikacji.

5. Przed umówieniem się na wizytę należy zapoznać się z przeciwwskazaniami oraz zaleceniami przed i pozabiegowymi do danej usługi.

6. Reklamacja na przedłużanie rzęs ( założenie, uzupełnienie) przysługuje klientce przez pierwsze 3 dni od daty założenia aplikacji(tylko wtedy jeśli rzęsy nadmiernie wypadają).

7. Nie odpowiadam za trwałość aplikacji, wówczas kiedy nie będą stosowane prawidłowe zasady pielęgnacji.

8. Reklamacje nie dotyczą alergii. Nie możemy jej przewidzieć, nawet u Pań od lat noszących rzęsy przedłużane, mogą w każdym momencie wystąpić objawy alergii.

9. Jest możliwe uzupełnienie aplikacji po innej stylistce, lecz klientka musi być świadoma wówczas, iż w tym przypadku nie przysługuje jej prawo do reklamacji.

10. Proszę o informowaniu mnie o ilości rzęs doklejonych na powiece w innym salonie. W takim przypadku muszę zarezerwować więcej czasu na usługę i doliczyć dodatkowo 30zł-50zł za ściągniecie starej aplikacji.

11. Uzupełnienie rzęs zalecam wykonać w ciągu 3-4 tyg od pierwszego założenia. Powyżej 4 tygodni o ile nie będzie 30% rzęs z poprzedniej aplikacji, będzie obowiązywała cena za założenie nowej aplikacji.

12. Nie przyjmuję osób przeziębionych. Jeśli klientka będzie miała widoczne objawy przeziębienia, lub innej choroby wirusowej zastrzegam sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.

13. Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji jestem zwolniona z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.

14 .Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klientki. O wszystkich cenach Klientka jest informowana przed zabiegiem.

15. Klientka umawiając się na zabieg zobowiązana jest do podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu.

16. Jeśli nie mam pewności co do stanu zdrowia klientki mam prawo do odmowy wykonania zabiegu.

17. Zabiegi wykonuję zawsze z najwyższą starannością, wg najnowszych szkoleń i technik pracy oraz własnej estetyki i obowiązującego regulaminu, dlatego zastrzegam sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu jeśli uznam, że klientka przejawia w stosunku do mnie oznaki agresji i niewytłumaczalne powtarzające się niezadowolenie z wykonywanych przeze mnie usług.

18. Wykonana usługa stanowi o umiejętnościach i poczuciu estetyki stylistki. Jeśli klientka wywiera mocny wpływ na wykonanie pracy, która nie jest zgodna z wiedzą, umiejętnościami i estetyką stylistki, ta ma prawo odmówić wykonania usługi klientce.

19. Jeśli pod namową klientki zgodzę się na wykonanie usługi niezgodnej z moim poczuciem estetyki, wiedzą oraz umiejętnościami, klientka nie powinna rościć pretensji po wykonanym zabiegu.

20. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

Przewiń do góry
Call Now Button